maandag 28 mei 2012

Bestellingen maken...

Afgelopen week en ook komende week ben ik erg druk met het maken van bestellingen. In twee weken tijd had ik 2 verkopingen. Ik heb zo'n 60 kettingen verkocht, 10 paar haarspeldjes, 3 sleutelhangers, een stuk of 6 ringen, een stuk of 6 armbanden en 4 paar oorbellen. En nu ben ik bezig met het maken van 25 bestellingen... Dus je begrijpt vast wel dat ik niet echt toe kom aan een taartje of cupcakes! Ook komt er van de week een bestelling kant uit Amerika binnen (tenminste dat hoop ik) voor een speciaal bruidssieraad dat besteld is.

Afgelopen week ben ik ook weer voor het eerst twee daagjes aan het werk gegaan. Dat was wel weer even wennen! Niet het voor de klas staan hoor, dat voelde na 5 minuutjes al weer vertrouwd. Nee, het was vooral het vroeg opstaan, waar ik weer aan moest wennen! Kwart over 6 is toch wel wat anders dan 8 uur...

En tussen al die drukte door, wandel ik graag met Julia. Het is zulk mooi weer, veel te mooi om binnen te blijven. En dan hebben we natuurlijk het huishouden nog... Ja, ik heb genoeg te doen. Maar daar hou ik van, stilzitten is niks voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten