maandag 7 mei 2012

Alle haarspeldjes zijn af!

Eindelijk zijn ze dan allemaal af: de haarspeldjes! Ik ben hard bezig met het vullen van de webshop, maar kan het niet laten om tussendoor een paar foto's hier op mijn blog te zetten. Het ziet er zo gezellig uit, vind ik!


De twee linkse rijen zijn de babyspeldjes (op mijn site de categorie 'klein') en de twee rechtse rijen zijn de grotere speldjes (categorie 'groot').


Ik ga de verzendkosten van m'n shoppie nog even aanpassen, want het opsturen van deze haarspeldjes kost maar 0,50 cent! Voorlopig heb ik zelf ook genoeg leuke cadeautjes als er ergens een meisje is geboren. Ik had zelf bij Julia ook 2 paar gekregen, erg leuk!

1 opmerking:

  1. zo, jij bent druk bezig geweest! Mijn Emma van 5 raakt ze altijd zoek, dus ik geef haar nu haarbanden, die laat ze aardig goed zitten. Was het nog gelukt om volger bij mij te worden, want ik zag je naam nog niet staan.groetjes kathy (zoemende bijtjes)

    BeantwoordenVerwijderen