maandag 23 april 2012

Vogelhuisje

Voor mijn kleine nichtje van 3 jaar, heb ik een vogelhuisje 'gepimpt'. Ze krijgt nieuw behang op haar kamer: rood met witte stippen. Echt ontzettend leuk en vrolijk! Je kunt via internet allerlei soorten vogelhuisjes kopen en die kun je op allerlei manieren bewerken. Je kunt het huisje verven in 1 of meerdere kleuren (zie mijn bericht daarover), maar ze worden ook vaak beplakt met (scrap) papier of tafelzeil.

Ik had bij de Hema een blok papier gekocht en daar zaten ook velletjes in zoals het behang: rood met witte stippen! Daarmee, en met ander papier, heb ik het vogelhuisje beplakt. En samen met twee vilten bloemen, twee stempelafdrukjes op stof en een strikje met een hartje, is het een vrolijk huisje geworden! Het is dat het binnen komt te hangen, anders zou het vast snel bewoond zijn...

Zo ziet het eruit:


Nu maar hopen dat ze (en haar mama) het leuk vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten