zaterdag 14 april 2012

Nieuwe sieraden!

De afgelopen twee weken ben ik nog hard bezig geweest met het maken van wat nieuwe sieraden, want er komen 3 verkopingen aan. En dan moet je toch wel wat hebben hangen, zodat mensen kunnen kiezen.

Ik ga niet alles showen hier, want dan wordt het wel een heel lang bericht... Maar ik hou het op 4 kettingen, want zulke heb ik niet eerder gemaakt.

Het zijn bronskleurige, lange kettingen met een hanger eraan met een afbeelding. Deze heb ik zelf gemaakt. Het zijn afbeeldingen van bloemen, vogeltjes, vogelhuisjes en meisjes. Het lijken net oude afbeeldingen, door het kleurgebruik, maar ze zijn gloednieuw en gewoon geprint. Samen met een fimo roosje of een bronskleurig bedeltje van bijvoorbeeld de Eiffeltoren, krijg je een heel ander soort ketting, dan ik tot nu toe heb gemaakt.

Het is even afwachten of het verkoopt, anders gaan ze gewoon mijn eigen kast in ha ha.
Dit zijn ze:






Ze gaan natuurlijk ook de webshop in, voor 12,95 (en de eerste voor 9,95)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten