zaterdag 28 juli 2012

Weer thuis en hortensia's!

Ja ja, het was stil op mijn blogje de afgelopen week, we waren heerlijk een weekje op vakantie! En zoals iedereen wel gemerkt heeft, was het super lekker weer! Dat is toch wel treffen hoor, als je maar 1 weekje weg gaat.

Door dat lekkere weer heb ik niks (ja, ja, dat is bijzonder voor mij) geknutseld. Ik heb heeel veel ijsjes gegeten, lekker gefietst, veel puzzels gemaakt, buiten gezeten en heel veel braderieën/rommelmarkten bezocht, heerlijk! Gelukkig houdt Frank daar ook van...

De buit is niet zo groot hoor, ik heb al zoveel spulletjes in m'n kamertje liggen, die ik nog niet gebruikt heb, dat moet eerst maar eens op. Ik 4 kanten kleedjes gekocht. Van die 'ouwe mensen' dingen, van gehaakt wit materiaal. Op internet had ik een aantal leuke dingetjes ermee gezien, vandaar.

We zijn van plan om de komende twee weken veel in en om het huis te doen, dus ik ben benieuwd of ik aan knutselen toe ga komen. We gaan de meubels nog een keertje wit schilderen (hadden we vorig jaar al gedaan, maar omdat we geen lak erover heen hadden gesmeerd, kan het wel weer een keer!), verder wil ik boven een aantal beigekleurige muren grijs hebben en een fotowand met heel veel fotolijstjes maken. Ook willen we heel wat interieurstickers op de deuren en boven de fotowand plakken. Ik wil de houten vloer nog waxen en de achtertuin kan ook wel weer een 'opruim/netjes maak/opleuk' beurt hebben. Dus we gaan hard aan de slag.

Om er voor te zorgen dat het echt gaat gebeuren, hebben we de Hornbach al vast geplunderd en de stickers besteld...

Frank heeft de voortuin vandaag alvast aangepakt. De witte lavendel moest gekortwiekt worden, want die was echt mega geworden. En ik heb al die heerlijk geurende bloemetjes er af zitten 'ritsen' voor op straat, want dat is leuk voor van die geurzakjes. Uit de hortensia's moesten wat bloemen geknipt worden, zodat er plaats komt voor nog wat nieuwe bloemen. En aangezien we ongeveer 6 aardige struiken hebben staan, zorgde dat voor 2 dienbladen vol met bloemen!




YES, daar worden we blij van!!! Ik ga er een prachtige krans mee maken (of misschien wel 2, of 3...)

Foto's volgen natuurlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten