zaterdag 3 maart 2012

Nog wat truffels!

Ik heb de smaak (letterlijk en figuurlijk...) goed te pakken wat betreft het maken van truffels. Wat zijn die dingen lekker! Afgelopen week heb ik een stuk of 15 truffels gemaakt, die gerold waren door geschaafde witte chocolade en ook die waren lekker.

Volgens mij zijn het echte calorieƫnbommen, maar daar denk je niet aan als je ze aan het eten bent (of als je op het punt staat er eentje te nemen)! ze gaan in ieder geval heel erg hard hier en voor ik het weet zijn ze al weer op. Ik had ook een doosje aan mijn moeder gegeven en daar zijn ze ook geen dag oud geworden...

In de vriezer had ik nog 25 gespoten vullingbolletjes liggen, die heb ik vanmiddag maar even veranderd in truffeltjes, dan kunnen we weer even vooruit ha ha. 6 stuks heb ik in echte bonbonpapiertjes gelegd en in een doosje gestopt, om weg te geven aan mijn vader. Die lust ze ook erg graag...

Ik heb 3 soorten gemaakt: pure choco met cacao, pure choco met witte chocorasp en pure choco zonder iets erbij.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer heerlijk uit! Altijd goed om direct na het maken een foto te maken, voor je het weet zijn ze op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, ja dat klopt, ze zijn op voordat ik er erg in heb...!

    BeantwoordenVerwijderen