maandag 19 maart 2012

Vrolijke lentecupcakes

Aangezien de keuken toch al vuil was na de mini appeltaartjes die ik gebakken had (zie vorig bericht), zijn we nog maar even doorgegaan!

Voor het weekend had ik iets lekkers nodig en dan zijn cupcakes altijd goed natuurlijk. Een tijdje geleden had ik al nieuwe cupcake papiertjes besteld. Superleuk zijn ze: knalrode, knalblauwe en knalgroene met witte stippen, heerlijk vrolijk! Die kon ik nu mooi gebruiken.
De cupcakes heb ik gebakken:


En voor de decoratie heb ik 20 blauwe en 20 rode bloemetjes gemaakt en 40 groene klimopblaadjes.

Zaterdagmorgen heb ik ze geglazuurd en gedecoreerd. Het zijn echte lentecuppies geworden, lekker vrolijk! Inmiddels zijn ze allemaal al op.... Maar het zag er gezellig uit op tafel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten