zaterdag 28 januari 2012

Weer eens een ketting!

Na al die bakverhalen, moet er toch maar weer eens wat anders komen. Het lijkt anders net of ik m'n hele zwangerschap niet anders doe dan bakken en snoepen ha ha.

Erg veel sieraden maak ik niet op het moment, omdat ik nu ook niets verkoop. Ik ben al wel weer gevraagd voor 2 verkopingen (april en mei) maar dat duurt nog zo lang....

De ketting die ik nu gemaakt heb, is eigenlijk heel simpel. Maar soms is simpel ook gewoon chic en mooi genoeg! Het zijn 4 strengen 8 mm witte parels, gewoon geregen op draad.

Vervolgens heb ik op internet gezocht naar vlechten met 4 strengen. Het is namelijk de bedoeling dat de 4 strengen in elkaar gewikkeld zitten. Maar als je gewoon 'om elkaar heen draait', dan draaien ze weer terug. Dat kan niet als je ze vlecht en het zit ook nog eens mooi verdeeld.



Ik ben wel tevreden en ga er zeker meer van maken (voor de verkopingen en webshop) maar deze is waarschijnlijk voor mijn zusje. Zij bracht mij op het idee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten