zaterdag 14 januari 2012

Leuk boekje van de Xenos...

Toen ik bij de Xenos liep, zag ik ook nog iets anders liggen, namelijk het boekje 'Petits fours, Macarons & Whoopies'. En daar was ik erg blij mee! Ik had het een tijd geleden al in de Xenos folder zien staan (die keer dat ik me al 'arm' kocht aan een schort, megabakvorm, servetten enzovoorts), maar toen was het uitverkocht.

En nu lag het er weer. Voor 4,95 kun je het toch niet laten liggen! Zeker niet als er diverse recepten in staan van macarons. En die wilde ik juist een keertje gaan maken.


Hieronder een fotootje van het recept van sinaasappel-kwark petits fours (ook erg lekker, lijkt me)...


Een recept van petits pavlova's (kleine schuimgebakjes)...


En een recept van framboos macarons...


Je ziet het: weer genoeg ideetjes voor de komende bakmomentjes...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten