zaterdag 28 september 2013

Taart voor Frank

Jaja, een taart voor Frank! Hij was 22 september jarig en 'bestelde' een taart voor op zijn werk. De collega's weten dat ik taarten bak, maar hadden er nog nooit eentje geproefd. Dus aan de slag... Nu had ik niet zoveel tijd, want hij wilde op dinsdag trakteren, dus het taartje moest op maandag gemaakt worden.

Tegenwoordig maak ik niet zoveel taarten meer, omdat het nu erg lastig wordt om een taart te maken als Julia beneden is. Ze is erg ondernemend en als je dan met een lap marsepein staat, is dat erg onhandig. Dus dan maar wat minder.

Het is een strakke taart geworden met weinig poespas. Echt een mannentaart vind ik zelf. Hij stond al in de doos en het was al donker binnen, dus het is niet zo'n mooie foto geworden...



De mannen vonden 'm heerlijk!

Ik stond afgelopen zaterdag ook nog op een verkoping met m'n sieraden. Heerlijk weer een aantal verkocht en geen nabestellingen (da's ook wel een keertje lekker...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten