donderdag 21 februari 2013

Koffertaart en andere bezigheden

Het was een druk weekje vorige week en deze week eigenlijk ook! Vandaar dat ik vandaag pas toekwam aan een berichtje.

Vorige week donderdag stond het maken van een koffertaart op het programma. Een tijdje geleden had ik de foto's al besteld, dus die had ik al klaarliggen. Dus weer een biscuit bakken, vullen met heerlijke vullingen, en bekleden met een laagje bruine marsepein. Dan de foto's en de losse onderdelen uitknippen en uitsnijden en vastplakken en klaar was de taart. Er zijn dan wel minstens 3 uurtjes voorbij hoor, maar ik was tevreden over het resultaat.



Verder ben ik druk bezig met de bestellingen van de HCR-verkoping (9 febr.) en met het maken van  t-shirtjes, dat blijft maar lopen. Oh ja en haarspeldjes en kindersieraden maken enzovoorts. We zitten niet stil in ieder geval. Nu ben ik daar ook niet zo goed in, dat scheelt ;-)

Gisteravond had ik nog een sieradenworkshop voor 15 personen. Dat was al weer een tijdje geleden. Het was erg gezellig en er werden mooie dingen gemaakt!

En vandaag moest ik een overhemdtaart maken. Foto's volgen nog. Die zet ik altijd pas online als ik weet dat het feestje al gevierd is, of de taart al is opgegeten....

Ik hoop deze week ook nog even een receptje te plaatsen, omdat ik er achter kwam dat veel mensen het niet kennen. Wij hadden op school project en voor de projectavond had ik met groep 8 lavarotsjes (cornflakes met chocola) gemaakt. Het is heel simpel, niet duur, heel makkelijk en erg leuk om te doen met kinderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten