woensdag 1 augustus 2012

Stickers plakken en wit setje

Eindelijk kwamen ze dan binnen: de interieurstickers a la Riviëra maison! Ik had al heel wat keertjes op internet gezocht naar mooie stickers, maar nog nooit wat besteld. Afgelopen zaterdag was ik weer aan het zoeken en toen kwam ik op deze site. Echt een leuke winkel met ontzettend veel verschillende stickers! De volgende stickers had ik besteld: living room, storage (opbergruimte), coats en jackets (jassen en jasjes), bathroom, bedroom, laundry (wasruimte), craft room (hobbykamer), Julia's room, family Meijer en 'nummer' 9. Ik heb het gelijk maar goed gedaan ;-)

Vanmiddag heb ik de stickers geplakt en er is er maar eentje verknald! Het is namelijk best lastig de eerste keer en als de sticker op de verkeerde plek komt, krijg je 'm niet meer los. Het staat echt fantastisch! Ik zal morgen even een fotootje maken en plaatsen, daar is het nu te donker voor...

Ook hebben we nog een kettinkje en een setje oorbellen gemaakt. Dat was besteld. De ketting staat eigenlijk al in mijn webshop, maar dan met parels. Deze ketting is van houten kralen en dat ziet er net weer even anders uit.



Verder ben ik vooral bezig geweest met het huishouden (jaja...) en met Julia. Ze is een beetje uit d'r doen van gisteren (naar Blijdorp geweest) en van een doorkomend tandje. Ze is vandaag al weer een half jaar. Wat gaat dat toch snel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten