zaterdag 1 juni 2013

166 cupcakes en een woonfair

Helaas loop ik weer achter....met het plaatsen van berichtjes hier. heel wat daagjes geleden plaatste ik foto's van de taart voor mijn moeder. In die dagen is weer veel gebeurd. Hou je vast, daar komen de foto's en verhaaltjes!

Op 29 mei had de woonwinkel 'Pronto wonen' in Capelle een woonfair. Er waren voor die avond bijna 170 cupcakes met toef en logo besteld! De daagjes voor die woensdag was ik al weer druk bezig geweest met het bestellen van de logo's, het maken van de bloemetjes en het bakken van de cupcakes.

Op de woensdag zelf heb ik 's middags elke cupcake voorzien van een toef. Dat is flink doorwerken, want ik doe dat als Julia slaapt. In het meest gunstige geval heb ik dan 3 uur haha. Het waren er een hele hoop, de grootste bestelling cupcakes in 1 keer... Ik was helemaal vergeten om foto's te maken! Dat gebeurt me eigenlijk nooit! Dus heb ik maar foto's gemaakt toen ze bij de ingang van 'Pronto' stonden te pronken....

Normaal gesproken worden bestellingen opgehaald of breng ik ze weg en zie ik niet wat mensen er van vinden. Nu wel, want ik stond (samen met mijn moeder) ook op de woonfair. We stonden precies tegenover de ingang en zagen iedereen binnenkomen met een glaasje Prosecco en een cupcake! Dat was erg leuk om te zien, allemaal mensen die heerlijk in 'jouw' cupcakes happen ;-)

Ook kwam mijn bestelling van bol.com binnen. Ik had al een tijdje een aantal boeken op mijn verlanglijstje staan en die had ik nu maar eens aangeschaft:

 
Trendy taarten van Linda Lomelino,
Boutique baking van Peggy Porschen (ben ik 'fan' van),
Stof voor durf-het-zelvers, Griet de Smedt,
Allemaal rokjes van Mme Zsazsa
 
 
Echt prachtige boeken over bakken en kleding naaien (jaja, 2 heeeel verschillende hobby's). Ik ben er erg blij mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten