maandag 3 juni 2013

Uitprobeerseltje/bedankje...

Al een tijdje wilde ik buren uit de straat bedanken. Ze wonen twee huizen verder en pakken bijna altijd mijn pakjes aan. En geloof me, dat zijn er aardig wat! Er komen hier kilo's marsepein, kilo's cupcake- of biscuitmix, diverse cupcakepapiertjes, kralen, haarspeldjes en hoesjes enzovoorts binnen. En heel vaak precies als ik werk. De 'pakketmannen' weten inmiddels dat ik het fijn vind als het bij 1 van de buren bezorgd wordt...dus dat doen ze trouw.

Na de grote cupcakebestelling (Pronto) had ik nog wat vanillecrème (voor de toef) over. En ik moest nog uitproberen of die crème lichtroze gekleurd kon worden. Dus dat kwam goed uit. Het resultaat van dat uitproberen kon mooi als bedankje naar de buren. 2 vliegen in 1 klap...

De toeven werden alleen niet LICHTroze, ik was een beetje te scheutig met de kleurstof (die heeeel erg geconcentreerd is). Maar goed, dat wist ik dan gelijk voor de volgende keer.


Het resultaat is simpel maar wel leuk en lekker! En de hoesjes vind ik fantastisch. Die had ik meegenomen uit België...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten