donderdag 24 januari 2013

Even een berichtje...

Even een berichtje tussendoor, want anders lijkt het of ik niks meer doe hier ;-)

Julia is over een weekje jarig en ik schreef vorige week al over verschillende dingen die ik wilde maken voor haar verjaardag. Inmiddels is de ballonnenkrans af en de vlaggetjesslinger een heel eind. Hij moet 45 vlaggetjes lang worden, dus dan ben je wel even zoet! Hopelijk kan ik dan van de ene kant van de kamer naar de andere. Dat lijkt me leuk. Ook heb ik een papieren (mini) vlaggetjesslinger gemaakt. Maar al die dingen wil ik pas op m'n blog zetten na haar verjaardag, dan blijft het een 'verrassing'.

Nu Julia heerlijk een tukje aan het doen is, heb ik 2 minitaartjes gebakken en gevuld. Vanavond hoop ik die af te smeren en te bekleden. Het is voor morgenavond, voor een bruidsproeverij bij mij thuis.
De taartjes zijn maar 10 cm groot en gevuld met verschillende vullingen. Zo kan het bruidspaar proeven en kiezen! Ik ben benieuwd waar ze voor gaan, ik vind het allemaal heerlijk.


Gisteren heb ik nog wat elastische haarbandjes gemaakt. Julia wilde er wel eentje showen, maar dan wel op de slee. Die is heel interessant de laatste dagen...daarom staat 'ie in de kamer!


Succes met hobby-en, wij gaan nog even verder voordat er eentje wakker wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten