dinsdag 1 januari 2013

Een nieuwe hobby erbij...

Jaja, je leest het goed. Ik  heb er een nieuwe hobby bij! Ik had natuurlijk nog niet genoeg hobby's, dus dacht ik: laat ik eens wat nieuws verzinnen haha.

Sinds we een dochtertje hebben, kijk ik veel meer naar kinderkleding en kinderaccessoires dan voorheen. En er is heel veel leuks te krijgen, maar ook heel veel leuks zelf te maken. Na de haarspeldjes volgen nu gepersonaliseerde kindercadeautjes! Dus diverse artikelen die aangepast worden aan de wensen van de klant. Dat kon bij de haarspeldjes ook al (zelf kiezen hoe je het hebben wilt) maar nu kan het nog meer.

Als eerste kunnen er voortaan rompertjes en t-shirts besteld worden met een naam/zelfgekozen woord erop. De kleur van de letters kan bepaald worden, de grootte van de letters en ook de kleur van de romper/het t-shirt.





En ook kunnen er applicaties opgenaaid worden, bijvoorbeeld een strikje of een bloemetje.




Het is echt superleuk om te doen! Hoe ik het doe, verklap ik natuurlijk niet, want dit is echt iets nieuws voor in m'n shopje. Ik heb de prijzen vrij laag gehouden, zodat het een leuk prijsje is voor een cadeautje. De witte rompers kosten 8,95, de gekleurde 9,95 en het t-shirt ook 9,95. Kijk maar hier:
http://www.made-by-ellen.nl/c-1910767/romper-met-naam/

Hier ben ik afgelopen week, tussen de feestdagen en bezoekjes door, mee bezig geweest. Dat is het lekkere van vakantie, dan kom je er wat meer aan toe. Maar het is niet het enige hoor. Komende weken verschijnen er nog wat nieuwe dingen. En daarna stop ik weer even met ideetjes toelaten in mijn gedachten, want er komen wel hobby's bij, maar er gaat er geen ééntje af ;-)

En voor ik het vergeet...allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten