zaterdag 24 november 2012

Liebster blog award!


Ik kreeg een award van Marieke. Leuk Marieke, bedankt!
 
 
Dit zijn de regels:

Vertel 11 dingen over jezelf
  1. Beantwoord de elf vragen die aan je gesteld zijn.
  2. Maak 11 nieuwe vragen
  3. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award
  4. Laat hen dit weten
  5. Bedank de persoon van wie je dit award kreeg.
Nou, dat kan wel eens een heel lang verhaal gaan worden, dus ga er maar even voor zitten ;-)
 
Ik ben getrouwd, mama van Julia van 10 maanden, juf van groep 8 (en tegenwoordig ook een beetje van groep 4), kan niet zonder creatief bezig zijn, doe graag 10 hobby's tegelijk, ben niet enorm ordelijk, vind het ook leuk om ons huisje gezellig in te richten, hou van warm weer, maar ook van kaarsjes in de winter, ben links en ik ben gek op kleding, schoenen, tassen enzovoort.......
 
En dan de 11 vragen:
 
Wat is je leukste hobby?
Dat is gelijk een hele lastige, want ik doe dus graag alles door elkaar. Toch denk ik dat ik bakken toch wel het allerleukste vind!
 
Hoe lang blog je en waarom?
Ik blog sinds januari 2011, dus bijna 2 jaar. Ik vind het erg leuk om kleine stukjes te schrijven, anderen te inspireren en foto's te plaatsen. Dus dan is bloggen geweldig, want dan combineer je die 3 dingen.
 
Wat is je favoriete kleur?
Absoluut roze! Wat dat betreft ben ik een echt 'meisje' ;-) Maar stiekem zet ik er nog eentje bij: grijs. Die kun je namelijk met alle andere kleuren combineren.
 
Mooiste herinnering?
De verre vakanties (Mexico, Tunesië, Griekenland) zal ik nooit vergeten, dat was prachtig (maar onze trouwdag en de geboorte van Julia zijn natuurlijk minstens even mooi en onvergetelijk...)
 
Iets leuks, dat bijna niemand van je weet?
Dat ik wat betreft het kopen van kleding echt uit moet kijken, dan heb ik echt het spreekwoordelijke 'gat' in mijn hand. Maar ik vraag me af of bijna niemand dat weet haha.
 
De plek waar je het liefst bent?
Thuis, aan de grote tafel, met 1 van mijn hobby's of in de keuken als het om bakken gaat. En dan de open haard aan en kaarsjes aan.
Bos of strand?
Strand!!! Heerlijk! Dat mis ik wel, nu we in Nederland op vakantie gaan.
 
Wat wil je ooit nog doen in de toekomst?
Ik zou heel graag een eigen ruimte aan huis hebben, groot genoeg om workshops te geven. Bijvoorbeeld een grote zolder, dat lijkt me geweldig.
 
Je favoriete boek?
Leesboek: boeken van Kristen Heitzmann, zoals sleutelkind, geheimtaal, vrije val. Eigenlijk allemaal van deze schrijfster! Creatief boek: Rudolph's cupcakes op dit moment, gewoon alles is lekker!
 
Wie inspireert je het meest?
Ook ik moet daar Pinterest invullen, wat een geweldige ideeën staan daar op!
 
De volgende keer blog je over...
Ik denk over mijn volgende bestelling, waar ik nu al druk mee bezig ben. Maar ik hou nog even geheim wat het is...
 
Elf 'nieuwe' vragen:
  1. Wat ik je leukste hobby?
  2. Hoe lang blog je en waarom?
  3. Wat is je favoriete kleur?
  4. Mooiste herinnering?
  5. Iets leuks, dat bijna niemand van je weet?
  6. De plek waar je het liefst bent?
  7. Wat zou je nog graag willen leren?
  8. Wat wil je ooit nog doen in de toekomst?
  9. Je favoriete boek?
  10. Wat zou je graag willen kopen, als geld geen rol speelt?
  11. In welke winkel kom je graag?
Ik zou de award graag doorgeven aan meerdere mensen, maar ik heb nog niet zoveel volgers. Het is dus lastig om meerdere mensen te nomineren. Ik hoop dat Cathy van de blog:
http://emm-sofie.blogspot.nl/ deze award nog nooit heeft gehad en de vragen wil beantwoorden!

Zo dat was een heel verhaal...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten