donderdag 8 november 2012

Uitslag give away!!!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden had ik een bericht geplaatst over mijn eerste 'give away'. Ik ben eens teruggaan kijken en dat was in februari van dit jaar! Dat is dus wel even geleden. Maar een oplettende bloglezer tipte me... Dus dat gaan we snel regelen!

Omdat het zo lang geleden is, had ik er niet echt meer op gerekend ooit deze spulletjes weg te geven! Dus de armband is verkocht, het haarspeldje ook en de cupcakepapiertjes gebruikt... Daarom heb ik twee nieuwe pakketjes gemaakt!

Het eerste pakketje (wat verwijst naar mijn 'bakhobby') bestaat uit: een hele leuke koekjesuitsteker van een huisje, een zakje decoratiestrooisel voor op cupcakes, 2 stapeltjes cupcakepapiertjes, een cadeaudoosje voor 1 cupcake en (niet op de foto) het recept voor cupcakes.

 
Het tweede pakketje (verwijst naar mijn 'sieradenhobby) bestaat uit: een dubbele armband van houten kralen met strassboogjes ertussen, een cameering en een sleutelhanger.
 


Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden! Hou je vastttttttttttttttttt, we gaan de winnaars trekken......

alle namen op briefjes.....


Twee trekken............

En de winnaars zijn:

 
Gefeliciteerd 'Laura's Cakery' en 'Ellen Janssen'! Ik hoor graag jullie voorkeur.
Mail naar info@made-by-ellen.nl en ik ga het opsturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten