zaterdag 15 september 2012

Roze meidentaart

Taart nummer 2 was voor Marjolein, die 17 jaar was geworden. Het moest een echte 'meidentaart' worden, met roze en een bloem en camee's. Een opdracht die helemaal in mijn straatje past, want daar ben ik zelf ook weg van. Ik had net een nieuw set kleuren binnen van Americolour en wel 'electric colours'. Felle, opvallende kleuren, die echt knallen. Het set bevat groen, blauw, oranje, paars, geel en natuurlijk roze! En die heb ik gebruikt. Het knalt echt heerlijk!

Verder had ik vorige week al een mooie witte bloem gemaakt van 4 losse bloemen. Met een knalroze knoop afdruk in heb midden, echt het middelpunt op de taart. Daar onder 3 lichtroze camee's en wat goud geduste pareltstrengetjes.

Er moest een flinke tekst op, dus die heb ik aan de zijkant gedaan, dat paste precies: gefeliciteerd Lein 17 jaar.

Deze keer geen parelrandje (die je op bijna al mijn taarten ziet), maar een vlechtrandje. Iemand vroeg me of ik deze mooie, gelijkmatige vlecht zelf had gemaakt.... Helaas, dat kan ik niet, gelukkig bestaan er mallen haha.

Ik zou heel graag een duidelijke foto plaatsen, maar door alle drukte, heb ik op het laatste moment pas foto's gemaakt en toen zat er al een folie om heen. Ik hoop dat jullie daar een beetje doorheen kunnen kijken ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten