zaterdag 15 september 2012

Overhemd taart + overvolle koelkast

En dan de laatste taart van deze week: een overhemd taart.

Ook weer erg leuk om te doen (ondanks de drukte en het feit dat het nr. 4 was...). Ook deze taart had een luxe vulling van verse frambozen, witte chocolade ganache en frambozenbavarois.

Het taartje bekleden, lukte erg goed. Hij werd lekker strak! Gelukkig maar, want er zijn niet veel decoraties op geplaatst, waardoor je weinig kunt verstoppen! Een kraag, een omslag (of hoe heet dat..;-) met knoopjes en 4 vierkantjes op de hoeken en dat is het.

Je hebt soms niet veel nodig om een leuk taartje te maken. Vaak gebruik ik veel bloemetjes, blaadjes en andere vormen, maar deze is strak en ook gaaf, ook al zit er niet veel op!

En weer een vreselijke foto....


Dit gaat me nooit meer gebeuren... hoop ik....

Dan wil ik nog 1 fotootje plaatsen, van de overvolle koelkast (met mijn fototoestel, dus wel weer duidelijk)


Volgens mij heeft 'ie nog nooit zo vol gezeten haha!

1 opmerking:

  1. wow! jouw koelkast ziet er goed gevuld uit met al die taarten. Lekker hoor. Je bent echt kundig met taarten. En volgens mij ben jij erg kritisch want ik mijn ogen ziet die stropdas-taart er strak uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen