zondag 20 november 2011

Even lekker geshopt!

Toen vorige week de folder van Xenos binnenkwam, werd ik helemaal hebberig. Wat een leuke spulletjes stonden erin! Kleine, winterse decoratiedingetjes, maar vooral veel leuke bakspulletjes!
Nu heb ik al heeeeeeel veel bakspullen (wat heb ik eigenlijk niet?) maar er kan altijd nog wat bij.

Het leuke van de Xenos vind ik, dat de prijs zo aangenaam laag is! En dus ben ik een dag later na werktijd maar gelijk naar de winkel gegaan, want je moet wel snel zijn in zo'n winkel.

Ik heb het volgende gekocht:



Een schort met cupcakeprint
Vier vierkante silliconen cupcakevormpjes
Acht silliconen cupcakevormpjes in de vorm van bloempotjes (leuk met marsepeinen bloemetjes!)
Een handig hulpmiddeltje om chocola au-bain-marie te smelten en dan te gieten
Vier pakken servetten met cupcakeprint
Een grote silliconen bakvorm in de vorm van een megacupcake

Helemaal leuk dus! Dat hadden we nog niet.........


2 opmerkingen:

  1. Leuke blog hier, veel leuke ideetjes, ben zelf ook erg van de cupcakes...
    Heb je de mega-cupcakevorm al geprobeerd? Had hem ook gezien, maar vroeg me af of en hoe het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      Dank je wel voor je compliment! Ik vind het bakken van cupcakes ook het leukste: tis niet zoveel werk als een taart, maar toch kun je er heel veel mee.

      Ik heb die mega vorm nog niet uitgeprobeerd. Ik heb zoooveel bakspulletjes en ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ik weet wel hoe die werkt (als tie het goed doet...)

      Je bakt een cake in de onderste vorm (de ribbel) en je kunt eventueel een deksel op die vorm doen. Dat deksel heeft een 'kuil' en dat zorgt ervoor dat je een kuil krijgt in de onderste cake, die kun je dan vullen! Je bakt ook een cake in die bovenste bakvorm (die heeft een voet, zodat ie niet omkukeld!) en dan 'plak' je beide vormen op elkaar en kun je gaan bekleden/decoreren! Ik hoop 'm wel uit te proberen, maar ik ben over 3 weken uitgerekend, dus er komt niet echt veel meer uit m'n handen...

      Verwijderen