vrijdag 26 augustus 2011

Kinderfeestpakketten

Bijna 3 maanden geleden kreeg ik van iemand een vraag: joh, ik wil op het kinderfeestje van mijn dochtertje bonbons gaan maken. Heb jij daar niet wat voor? Ik ben aan het zoeken gegaan en vond al snel een aantal leuke dingen. Mallen, gekleurde chocolade en ook mallen voor het maken van chocoladelollies. Maar het is best een kostbare zaak als je al die dingen aan moet schaffen voor 1 kinderfeestje. Ook had ik het idee dat er vast wel meer mensen zo'n pakket zouden willen gebruiken. Dus heb ik alle benodigde dingen in een doos gestopt en deze verhuurd aan diegene. En dat was een succes.

Ik had ik al op mijn website een kinderfeestpakket 'armband maken' staan en een pakket 'ketting maken', maar dit is toch een leuke aanvulling.

Inmiddels heb ik nog een kinderfeestpakket ontwikkeld, namelijk 'bonbons maken'. De kids maken rond de 12 bonbons, die ze vullen met 2 verschillende vullingen. Ze kunnen kiezen uit diverse mallen, bijvoorbeeld hartjes, kusjes, bolletjes en zeebanket. Het pakket heb ik binnen 2 weken al 3 keer verhuurd voor feestjes van 8 kinderen, dus dat is natuurlijk geweldig!!!




Dit zijn de prijzen:
Pakket armband maken: 5,- per kind
Pakket ketting maken: 7,50 per kind
Pakket bonbons maken: 5,- per kind
Pakket chocolollies maken: 5,- per kind

En dat is, vergeleken met andere pakketten op internet, een leuke prijs, lijkt mij. Zie voor meer informatie en contact, mijn website www.made-by-ellen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten