dinsdag 23 augustus 2011

Jongen/meisje?

Ik heb niet veel berichten achtergelaten de afgelopen tijd. En dat terwijl ik nogwel vakantie had! En maar 1 weekje weg ben geweest. Dat heeft een reden (nee, ik verzin geen smoesje...). Ik ben namelijk zwanger. En dat heb ik de eerste weekjes gemerkt. Erg misselijk (vooral als ik taarten- en cupcakeluchtjes rook) en ook heeeeeeel erg moe. Geen puf om te poetsen, geen zin om boodschappen te doen en ook bijna geen zin om dingen te knutselen. De energie was er gewoon niet.

Voorlopig geef ik daarom even geen taarten- en cupcakesworkshops. Ik kan nog steeds niet echt tegen de zoete lucht en het is natuurlijk niet handig en professioneel om al 'kokhalsend' mensen een taartenworkshop te geven. Ik hoop het zeker weer op te pakken, maar ik verwacht dat dat pas volgend jaar wordt.

Gelukkig heb ik wel wàt gedaan. Ik heb een houten theedoos van de Xenos omgetoverd tot 'kleine rommeltjesdoos'. Maar aangezien we niet weten wat het wordt (en ook niet willen weten), moest het neutraal blijven of roze mét blauw zijn. Het is het laatste geworden, gecombineerd met grijs en wit (kleuren van de aankomende babykamer). Samen met een kantje en stempels ziet het er schattig uit.

Ik had de foto's van het doosje graag eerder gepost, maar mijn aankomende leerlingen (en bijbehorende ouders) wisten nog nergens van. T'is een beetje raar als ze er achter moeten komen via mijn blog. Dus vandaar dat ik gewacht heb.

De vormen zijn allemaal gesneden met mijn nieuwe (tweedehands) Cuttlebug. Een ideaal apparaat! Het papier en de sierknoop zijn van de scrappapierserie 'Eline's Babies".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten