vrijdag 1 april 2011

XL cupcakes!

Een tijdje geleden zag ik in een tijdschrift cupcakes staan, ongeloofelijk wat groot! Ik heb ze maar gelijk XL cupcakes genoemd. En wàt een ruimte heb je boven op voor de decoraties. Eigenlijk zijn het gewoon minitaartjes, je hebt gelijk genoeg zoetigheid binnen voor de rest van de avond. Die wilde ik ook maken!

Dus ik heb de bakpapiertjes en de bakvorm voor in de oven, maar gelijk besteld. Het moest natuurlijk gelijk uitgeprobeerd worden, dus vorige week ben ik aan de slag gegaan. Nu was het alweer een hele drukke week, maar voor het maken van cupcakes maak ik altijd tijd! Dus stond ik zaterdagavond om half 12 nog cupcakes te decoreren met marsepein! Een beetje laat, maar het resultaat heeft er niet onder geleden, geloof ik. Ik ben best tevreden! Nu eerst maar eens een fotootje van de cupcakes bij elkaar:


Hier onder komen ze nog eens apart.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten