dinsdag 12 april 2011

Taartje in bestelling!

Gisteren was het weer zo ver: ik mocht een taartje maken voor een klant. Dat is altijd leuk, maar vooral als je de vrije hand krijgt. Het mochten geen felle kleuren zijn, en hij mocht best lijken op 'die lichtgroene die op je blog staat'! Ik had er weer helemaal zin in. Eerst maar het kapsel gebakken en gevuld en daarna aan het bekleden. Het ging echt lekker en snel, en dat voor de maandagavond!

Heel lichtgroen is tie geworden, met twee parelranden onderaan, veel lichtblauwe bloemetjes, een aantal roze hartjes en om het compleet te maken: een lint met een strik. Het is de eerste keer dat ik een lint gebruik, maar dat ga ik zeker vaker doen. Het staat zo mooi en maakt het echt chique. 'k Heb nog maar wel even gezegd dat je 'm niet kan opeten ;-)

Dit is tie. Gefotografeerd in de gebaksdoos, dat kon niet anders. Het is een hele kunst om 'm in een doos te krijgen als tie klaar is. Dan ga ik 'm er niet weer uitvissen voor de foto (zal je net zien, gaat't fout...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten