zaterdag 26 maart 2011

Een leuk doosje...

Eindelijk weer eens een berichtje, want het is al weer 10 dagen geleden! Het is op school altijd erg druk in Maart, dus dan heb ik bijna geen tijd voor mezelf. Maar gelukkig heb ik toch nog iets kunnen rommelen. Ik heb maar weer eens een doosje beplakt. Bij de Kruidvat waren de scrapspullen in de aanbieding, dus ik heb heerlijk staan graaien in al die leuke dingen. Ik verbaas me er altijd over hoe goedkoop het is, vergeleken met de dingentjes die verkocht worden in een echte hobbywinkel zoals Pipoos!




Bovenstaand doosje heb ik er van gemaakt. Het is een doosje waar je twee cupcakes in kan doen, dat past precies! En als je ze dan decoreert in de kleuren van het doosje, heb je een leuk cadeautje als je ergens op visite gaat. En eventueel kun je er nog een envelopje bij doen. Maar voorlopig blijft 'ie in mijn 'winkeltje' staan. Ik vind het zonde om 'm weg te geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten