woensdag 16 maart 2011

Stapeltaartje voor op mijn werk...

Het moest er dan toch echt van komen: een taartje maken voor mijn werk. Veel collega's hadden al vaak gevraagd of het een beetje lukte en of dat ik al workshops ga geven. En natuurlijk werden er ook veel hintjes gegeven! Nu kwam het mooi uit. We zouden op dinsdagmiddag cursus hebben en dan lust je wel wat, dus ben ik maar weer aan het bakken gegaan.

Ik wilde weer eens een keer een stapeltaartje maken, dat was al weer even geleden. Over de kleur heb ik wel even na moeten denken. Mijn favoriete kleurcombinatie is roze met wit, maar ik wilde voor op mijn blog en site graag iets wat ik nog niet had. Het werd geel! Lekker zonnig en samen met groen en roze krijg je een vrolijk effect. En ik had ook een aantal taarten gezien op een forum, met als thema 'PIP'. Dat leek me wel wat.

In 3 uur was de stapeltaart af. Ik merk wel dat mijn tempo hoger wordt, de vorige stapel kostte me bijna een hele zaterdag! Ik hoop dat je de taart leuk vindt. Ik vind 'm zelf wel geslaagd en mijn collega's ook. Niet alleen het uiterlijk, maar hij smaakte, volgens hen, ook heerlijk. Dat was wel leuk om te horen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten