donderdag 16 oktober 2014

Bruidstaart

Ik loop helaas weer achter met bloggen en ga dat nu proberen in te halen. Het blijft toch een lastig iets, dat bij blijven. En dat is op facebook nou geen probleem. Daar post je een fotootje en klaar ben je. Maar toch wil ik mijn blogje bij blijven houden...

Ik mocht een lichtblauwe bruidstaart met roze rozen leveren. Verder moest er niets op. Dat lijkt makkelijk, maar maakt het juist lastiger. Je moet echt strak beklede taarten maken, want je ziet alles! Voor de rozen was ik eerst van plan om te werken met steekschuim, maar je bleef dat er doorheen zien en het was een heel gedoe om de oase niet in aanraking te laten komen met de taart zelf. Na veel blokjes steekschuim en een hoop gedoe, heb ik de rozen er los op gestapeld. Ze kunnen makkelijk een uur zonder water...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten