zaterdag 21 juni 2014

Verlovingstaart

Al een hele tijd geleden vroegen mijn broer(tje) en schoonzus(je) of ik hun verlovingstaart wilde maken. Als iemand anders het gevraagd had, had ik nee gezegd. Ik had namelijk al een trouwtaart van 4 hoog staan en bijbehorende cupcakes en een bestelling red velvetcupcakes (zie vorige berichten). Maar ja, tegen je eigen broertje zeg je geen nee, haha.

Dat werd dus een drukke week, pfoe...

De taart moest heel rustig en strak. Aan de ene kant dus weinig werk wat betreft opmaak en voorbereidingen daarvan. Aan de andere kant zie je elk bultje en foutje, want je hebt geen 'verdoezeldingetjes'. Dus heel strak afsmeren en bekleden!




Ik mocht zelf de taart aansnijden. Altijd raar om te doen...iets waar je uuuuuuren aan gewerkt hebt, om het zo mooi mogelijk te maken, sta je dan binnen een kwartier kapot te snijden ;-)
Je kunt wel zien dat het een lage tafel was en da's niet zo handig snijden met hoge hakken aan, haha!

 
En nog even een fotootje van mama en Julia samen in de mooie tuin van de ouders van m'n schoonzusje. Daar werd het feest gevierd in en onder prachtige tenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten