maandag 17 februari 2014

Maken, maken, maken...

Ja, ik ben erg druk met het maken van sieraden! Er komen namelijk weer een aantal verkopingen aan en de eerste is de HCR-verkoping op 1 maart. Ik had niet meer zoveel op voorraad, dus dan moet je aan de slag.

Ook bestelde ik leer voor leuke armbandjes en kettinkjes. En daar wilde ik graag mee aan de slag. Toen ik een aantal modellen op facebook zette, had ik er binnen een paar daagjes al 10 verkocht! Dat is natuurlijk geweldig, maar betekent wel dat ik voor de verkoping nieuwe moet maken ;-)






Prijzen: dubbele armbanden 7,95, enkele 6,95 en ketting 9,95. Natuurlijk zijn alle modellen in alle kleuren (leer dat ik heb) te bestellen.

1 opmerking:

  1. Via, via, via kwam ik op je blog terecht.
    Wat n prachtige dingen maak je!
    De taarten......geweldig.
    En deze armbanden zijn ook super!
    Zijn deze nog steeds te koop?
    Ik zou interesse hebben in een dubbele zwarte.....
    Graag hoor ik van je.
    Groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen