dinsdag 4 februari 2014

Van alles...

Ik moet snel mijn blogje bij gaan werken, want ik loop behoorlijk achter met het plaatsen van foto's en het schrijven over alles wat hier gemaakt wordt. Ik merk dat ik wel direct de foto's op facebook plaats, omdat dat veel sneller en makkelijker kan, zonder een lang verhaal....

Maar dat betekent niet dat ik ga stoppen hoor! Ik blijf lekker doorschrijven, alleen moet ik het gewoon ook gelijk hier neerzetten, in plaats van drie weken daarna. Hieronder kun je zien waar ik me de afgelopen weekjes mee bezig heb gehouden. Alleen de verjaardag van onze dochter Julia (2 jaar) op 1 februari krijgt een eigen post.....


 
Nog maar een keer bokkepoten gebakken, voor een vergadering op school.


Diverse haarspeldjes gemaakt, sommige voor Julia, andere om te verkopen.


Goudkleurig setje gemaakt. De eerste keer, voorheen alleen maar zilverkleurig (en soms wat brons).

 
Luxe facetkraaltjes verwerkt tot een fijn, chic kettinkje.


Lekker koekjes bakken met m'n kleine meid....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten