dinsdag 12 maart 2013

Even wat rustiger...

Na de voorjaarsvakantieweek is het even rustig hier. Niet meer elke dag een berichtje of receptje, maar druk met andere dingen. Gesprekken op school (over de uitslag van de Cito), verjaardagen, het regelen van kleding voor de bruiloft van zwager en schoonzus, het plannen van de maand april (daarvoor heb ik weer wat taartopdrachten staan) en het maken van andere plannen.

Maar ik hobby nog wel hoor! Zo heb ik voor bij de kleding voor de bruiloft een supermooie ketting, armband en oorbellen gemaakt (vind ik zelf dan). En voor twee klanten een ketting. En ben ik bezig met haarbandjes en speldjes. Ook wil ik mijn 'stand' op verkopingen anders aan gaan kleden. Hipper en mooier, als dat lukt..............

Ook had ik een leuk, klein freubelideetje gezien op Pinterest: borduren op 'gaatjespapier'.


 
Ik heb nog geen idee wat ik ermee ga doen, maar dat komt nog wel. Misschien in een fotolijstje (de bovenste) of verwerken tot kaart (onderste). Als ik nu zo'n leuk memobord had, dat bekleed is met stof, dan kon 'ie daarop..... (weer een leuk ideetje haha....)
 
Oh ja, verder ben ik ook nog bezig geweest met het maken van setjes kindersieraden. Voor in de shop en voor de komende verkopingen. Hieronder zie je een aantal sets:
 




 



 
Dat was het weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten