dinsdag 2 september 2014

Vakantie!

De zomervakantie is al weer 2 weken voorbij. We gingen niet weg. Deze keer bleven we thuis, want er werd (door mijn man en vriend en andere, zeer gewaardeerde hulp) een dakopbouw geplaatst. We hebben er dus een hele verdieping bij! De bestemming is geweldig: het wordt (op een waskast na) mijn 'atelier'! En daar ben ik natuurlijk superblij mee.

Inmiddels is mijn kamertje met spullen zo enorm vol dat het niet netjes te houden is. Het is daardoor lastig klanten ontvangen en bij een workshop moet ik toch echt de woonkamer gebruiken. Allemaal niet ideaal en niet echt professioneel...

Het enige dat ik hoefde te doen naast het huishouden was de mannen goed 'verzorgen'. En dat kon ik mooi combineren met lekker bakken!

Op de laatste schooldag trakteerde ik mijn collega's op aardbeienslof à la Rutger (zie hier).

 
De 'werkmannen' kregen slagroomtruffels,
 ,
 
Voor mezelf bakte ik bosbessen-kokosmuffins (vielen wat tegen),


Voor onszelf verrukkelijke chocolade-banoffee taartjes,


Scones met aardbeienjam en slagroom...


En maar weer een aardbeienslof om te trakteren thuis.
(jaja, die slagroom mocht er wel wat mooier op, maar we hadden trek haha)


Dat was het qua baksels in de vakantie, ik had het heel druk met andere 'zaken'. Daar wijdt ik een apart bericht aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten