vrijdag 27 mei 2011

Bestelling voor mijn moeder!

Al een hele tijd geleden had mijn moeder gevraagd of ik voor haar verjaardag ook wat wilde bakken. Nou dat vind ik prima natuurlijk! Het is leuk om te doen, kwam goed uit want ze moest heel de dag werken en het is ook gelijk een beetje reclame.

Maar goed, de vraag was: maken we cupcakes, taarten of minitaartjes. Het zijn uiteindelijk 3 ronde taarten geworden in de kleuren lichtrose, lichtgroen en lichtblauw. Helemaal mijn kleuren! Een beetje PIP-style kun je wel zeggen.

Nou ik heb het geweten! Ik ben 7 uur bezig geweest op zaterdag en dan reken ik het poetsen nog niet eens mee.............(dat is altijd nog het vervelendste klusje...). Maar ik heb me wel helemaal kunnen uitleven en m'n mallen kunnen proberen en ook bijvoorbeeld mijn Sugargun. Ze zijn heeeeelemaal naar mijn zin geworden, zonder deuken, bulten en mindere plekjes, heerlijk!

Frank (mijn man) heeft van de week een taartenstandaard voor me gemaakt met drie lagen, dus die kon meteen ingewijd worden. Hij heeft hem gemaakt van hout en dat wit geschilderd. Het ziet er super uit. Ook erg leuk om te gebruiken voor een bruidsopdracht (die hoop ik toch wel een keertje te mogen doen).

Hier is tie dan!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten