zaterdag 15 januari 2011

Sieraden maken

Mijn tot nu toe grootste hobby is het maken van sieraden. Dat doe ik al een aantal jaar. De laatste drie jaar is mijn voorraad vertienvoudigd, denk ik. Dit kwam doordat er aan mij gevraagd werd of ik op een verkoping zou willen staan. Dat leek me ontzettend leuk, maar daarvoor had ik veel te weinig materiaal. Ik ben toen enorm veel spullen gaan kopen en dat is niet meer over gegaan ;-)

Ik heb nu zo'n 16 grote bakken vol met parels, metallook, glas, kunststof enz. En het wordt nog steeds meer!

Inmiddels heb ik op een groot aantal verkopingen en braderieën gestaan en heel wat workshops gegeven. Was de eerste workshop voor 4 personen en had ik m'n handen vol. Nu heb ik zelfs al een groep van 65 personen gehad (en natuurlijk niet in me uppie).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten